BricsCad V19 2018-11-12T19:26:52+00:00

Home2 Forums Vragen BricsCad V19

Tags: 

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 15
    #1406 |

Vandaag is de nieuwste versie BricsCad (V19) uitgebracht. Is bekend wanneer een update beschikbaar is zodat ik ViaNLCS in V19 kan gebruiken?

boriznl
    Bijdrager
    Aantal berichten: 7

zelfde vraag hier.
    met smart aan het wachten na de overstap van AutoCAD naar BricsCAD.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door  boriznl.
    • Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door  boriznl.
    boriznl
    Bijdrager

ik ben nu tóch benieuwd wat er allemaal aan de hand is…. downloads offline, forum weg, geen reacties meer…
    hopelijk staat er een prachtige update te wachten in plaats van het einde van de geweldige tool :-/

Gerrit
    Bijdrager
    Aantal berichten: 14

ik ben nu tóch benieuwd wat er allemaal aan de hand is…. downloads offline, forum weg, geen reacties meer…
    hopelijk staat er een prachtige update te wachten in plaats van het einde van de geweldige tool :-/

Het zou inderdaad jammer zijn al zou dit het einde zijn! Hopelijk maakt Frank het goed.

boriznl
    Bijdrager

helaas… het vermoeden is tóch werkelijkheid geworden. 🙁
    net overgestapt naar BricsCAD om de dure huurconstructie van AutoDesk te omzeilen en nu is er geen NLCS-tool meer om volgens de NLCS in BricsCAD te tekenen.

Super dat je de nlcs een boost hebt gegeven en dat de nlcs een succes is geworden, maar dat is mijns inziens voornamelijk gelukt door een kosteloze tool.
    Bovendien zijn er nu dus geen nlcs-tools voor BricsCAD meer beschikbaar, dus hoe kunnen die gebruikers nu verder volgens de NLCS tekenen?

Ik hoop dat er een vervanger voor jou opstaat zodat de nlcs een succes blíjft.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.