Objecten missen tbv. status 'vervallen' 2018-04-03T10:11:15+00:00

Home Forums Vragen Objecten missen tbv. status 'vervallen'

Tags: 

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 11
    #1273 |

beste Frank,

Ik mis tbv. de status ‘Vervallen’ een aantal objecten. Bijvoorbeeld een OV-kast, die is beschikbaar in SKL-ET_OV_KAST_ALGEMEEN-SO maar als ik wil aangeven dat ik deze wil verwijderen dan mis ik de toevoeging -V waarin je dan een kruis door het object zou verwachten. Dit geldt voor alle objecten in ‘KL – Kabels en Leidingen’ en zowel via de tab Objecten als via tab SymbolenBieb.

Ik gebruik BricsCad 18.2.04 (x64) revision 52814, Win10 Pro 1709 build 16299.309, toolbox versie 1.1.64

Mvg,
    Sem Eg

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door  seg.
    Frank
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 49

Hallo Sem,

Er zijn NLCS-symbolen die niet per status een apart symbool hebben. Dit is bijvoorbeeld het geval bij K&L. De symbolen worden evenals de rest van de NLCS-bibliotheek beschikbaar gesteld door NLCS-organisatie. ViaNLCS biedt de NLCS-bibliotheek ongewijzigd aan. Als je toch een apart symbool wil gebruiken, zou je een aangepast symbool in de eigen bieb kunnen plaatsen met de oorspronkelijk symboolnaam met daarvoor “V-” toegevoegd. ViaNLCS zal herkennen dat er een ‘vervallen’-symbool is en die dan aanbieden. Wanneer de beide symbolen in eenzelfde map zijn opgeslagen, zal ViaNLCS eerst alleen het symbool met status tonen.
    Zie voor de naamgeving van de symbolen de ‘Formele beschrijving NLCS’ paragraaf 5.2.3.

Gr. Frank

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.