Home Forums Vragen ViaNLCS 1.0.57 voor Autocad

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2
    #1102 |

Kan het zijn dat de *.exe niet naar behoren werkt? Ik krijg deze versie niet geinstalleerd. Ook kan ik het *.exe bestand niet uitpakken met winzip, normaal gesproken is dat wel mogelijk met een *.exe bestand.

Ik krijg een pop-up scherm met de vraag of ik het programma wil installeren en daar blijft het bij. Er gebeurt verder niets.

Gr. Kevin

Frank
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 21

Het gaat hier om een installatiebestand. Geen ZIP-bestand of ander compressiebestand.
    Mogelijk wordt de installatie afgevangen door Windows. Windows vraagt dan om toestemming om te installeren. De dialoog wil nog wel eens achter andere schermen verdwijnen. In de taakbalk verschijnt een oplichtende knop.
    Het kan ook zijn dat de virusscanner de installatie blokkeert. In dat geval zul je de virusscanner tijdelijk moeten uitschakelen.

HanLoermans
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

De installer voor ViaNLCS 1.0.57 (ACAD) installeert de versie 1.0.56.29780 (nieuwe installatie).

Vervolgens wordt de melding gegeven dat er een nieuwe versie beschikbaar is.

RoyNijkamp
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

Hier onder windows 10 krijg ik de installer voor ViaNLCS 1.0.57 (ACAD) ook niet geïnstalleerd.
    Het UAC venster verschijnt, na het klikken op JA verdwijnt het scherm maar gebeurt er verder niets.
    Zelfs in compatibiliteitsmodus of in het administrator account is het niet te openen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.