Oplossen van problemen

Uit ViaNLCS
Ga naar: navigatie, zoeken

Venster ViaNLCS palette niet zichtbaar

Dit probleem wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt doordat de palette buiten het scherm is geplaatst.

Met het commando NLCS_HERSTEL wordt de ViaNLCS palette aan de linkerzijde van het AutoCAD-/BricsCAD-venster geplaatst.



Foutmelding bij raadplegen van Help-knop

Heeft u problemen om deze hulppagina te openen met uw browser door met rechts te klikken op bijvoorbeeld een knop van de ViaNLCS, dan zou het kunnen dat uw proxy-instellingen niet goed staan.

Belangrijk!
Raadpleeg eerst uw systeembeheerder welke instellingen er voor uw organisatie gelden!

Klik op "Start" -> "Configuratiescherm" -> "Internetopties".
Ga naar tab "Verbindingen".
Klik dan op "LAN-instellingen"
Deselecteer "Instellingen automatisch detecteren" en selecteer het vakje bij "Proxyserver".
Vul de benodigde gegevens in.